Περιγραφή
Το Pro Split R είναι ένα σύστημα διαχωρισμού εναλλακτήρα με πτώση 0,0V. Είναι ο διάδοχος των παλαιών συστημάτων διαχωρισμού με βάση διόδους, τα οποία προκαλούσαν μεγάλες πτώσεις τάσης σε υψηλό ρεύμα. Το νεότερο, πολύ πιο έξυπνο, Pro Split R επιλέγει μια συστοιχία μπαταριών και απομονώνει τις άλλες συστοιχίες μπαταριών για να αποτρέψει την παραπλάνηση της τάσης τους από τον ρυθμιστή της γεννήτριας (εφόσον ο ρυθμιστής είναι συνδεδεμένος). Αυτό επιτρέπει στον ρυθμιστή να εστιάζει στη σωστή μπαταρία και μπορεί να μεγιστοποιήσει το δυναμικό του εναλλάκτη. Στη συνέχεια, σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, οι άλλες τράπεζες μπαταριών φορτίζονται και τελικά φορτίζονται όλες μαζί.
Χαρακτηριστικά
Διανέμει την περισσότερη ισχύ στην τράπεζα μπαταριών που τη ζητάει.
Απομονώνει μια συστοιχία μπαταριών όταν γίνεται προσπάθεια να τροφοδοτηθεί η ισχύς από την πλήρη συστοιχία μπαταριών σε ένα πιο απαιτητικό σύστημα μπαταριών.
Απομονώνει τις πλήρεις μπαταρίες για να διασφαλίσει ότι οι άδειες μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν ταχύτερα από έναν τυπικό ρυθμιστή διατηρώντας τις απαιτήσεις της μπαταρίας εκκίνησης του κινητήρα ως πρωταρχικής σημασίας.
Απομονώνει τον κύριο εναλλάκτη από όλες τις μπαταρίες σε περίπτωση βλάβης του ρυθμιστή του εναλλάκτη. Αυτό αποτρέπει το βράσιμο των μπαταριών.
Απομονώνει κάθε συστοιχία μπαταριών που προσπαθεί να τροφοδοτήσει με υψηλή τάση από διαφορετική πηγή. π.χ. εάν υπήρχε ένας ελαττωματικός φορτιστής μπαταριών σε μια συστοιχία μπαταριών που προσπαθούσε να τροφοδοτήσει με υψηλή τάση μια άλλη συστοιχία μπαταριών, τότε η μονάδα θα αποσυνδέσει αυτή τη συστοιχία μπαταριών για να σώσει τις άλλες.
Η οθόνη L.E.D. δείχνει ποια κανάλια χρησιμοποιούνται και ποια όχι.
Σχεδιασμός υπερφόρτωσης, για παράδειγμα, το μοντέλο μας που έχει βαθμολογηθεί για 180Α είναι στην πραγματικότητα συνεχώς βαθμολογημένο για 240Α με υπερφόρτωση που υπερβαίνει τα 2000Α
Ασφάλεια βλάβης, σε περίπτωση βλάβης της μονάδας, η μπαταρία εκκίνησης του κινητήρα και ο εναλλάκτης παραμένουν συνδεδεμένοι, εξασφαλίζοντας την ασφαλή λειτουργία του σκάφους/οχήματος. Δίνει προτεραιότητα στη φόρτιση της μπαταρίας εκκίνησης του κινητήρα έναντι όλων των άλλων εξόδων της συστοιχίας μπαταριών.